Counter Strike 1.6 Full İndir – Tek Link

Counter-Strike

Counter Strike 1.6  için sorunsuz ve bütün modları destekleyen kurulum paketini içermektedir. İsterseniz botlu olarak ta oynayabilirsiniz. Kurulum paketin yaklaşık 60MB boyutlarında olduğu için hızlı olarak inecektir. Bunun yanında en çok yakındığınız sXe sürüm uyumsuzlukları da ortadan kalkacaktır. Bütün sXe sürümlerine otomatik olarak uyumlu olarak çalışmaktadır.

sistem-gereksinimleri


indir
  • İşlemci : Pentium 3 800 Mh
  • İşletim Sistemi : Windows Xp / Vista / 7
  • Ram : 128 Mb
  • Ekran Kartı 32 Mb
  • Boş alan : 500 Mb
  • Klavye ve mouse
  • Multiplayer oynamak için internet bağlantısı

dl

Cs 1.6 : Tıkla İndir

k7zb49Q.jpg (640×480)wTywPjw.jpg (640×480)ireHFPU.jpg (640×480)

Aramalar

  • counter strike 1 6 indir
  • counter strike 1 6 full indir
Yorumlar ( 78 )
  1. burak diyor ki:

    rar şifresi varmı

  2. Ahmet Eren diyor ki:

    Nasıl indircem????

  3. hayri diyor ki:

    yaaa niee uzun indiriyo ya 2. 1 saat çok bana daha kısa olamazmı

  4. eren diyor ki:

    iyi oyundur inşalah

  5. tolga diyor ki:

    İşallah oyunun grafiği güzeldir.

  6. leSon56 diyor ki:

    Lan 1 SAAT DİYO ! :(

  7. arsız bela diyor ki:

    güzel oyun indirdim uzun sürdü ama deyiyo tbr

  8. onur diyor ki:

    lan bu 1.5 olmasın çünkü 1.6 daha gerçekçi bide bunda buzlu bölüm varmı adı tam hatırlamıyom ama sanırım freeze …… gibi bişeydi bide botlu diilmi bu

  9. fatih diyor ki:

    nerden indirecem

  10. Emre diyor ki:

    ya bilader bot nasıl atılıyo indirdim güzel oyun çalışıyoda botu atamadım bi yardımcı olurmusun ?

  11. fute 71 diyor ki:

    abi şimdir indiriom 5 dakika kaldı
    inşallah iyidir

  12. saneneeee diyor ki:

    indiriyor

  13. bot hilesi diyor ki:

    bot_add_t veya ct yaz bot gelir

  14. YAVUZ diyor ki:

    şunları turbobite koymayın artık yeter bıktım turbobit yüzünden indirme hızı düşüyor hızlı indirmek için para ödememiz gerekiyor lütfen bu yorumu dikkate alın

  15. La 1 yıl :) diyor ki:

    La 1 yıl yazıyoo bilgisayar Cort :)

  16. ALİ OSMAN diyor ki:

    bot yok ne yapayım

  17. tolga can diyor ki:

    ali osman bot yükle sene

  18. uğur diyor ki:

    %100 takıldı napcam

  19. mustafa diyor ki:

    inşallah iy

  20. mert diyor ki:

    ? tuşu ile 3 e bas

  21. İnmiyo diyor ki:

    beyler ben oyunu indirdim açıyorum oyunu evet hayır geliyo evet yaptıktan sonra.
    arşiv bütünlüğü kontrölü başarısız kurulum dosyası tam değil
    muhtemelen indirilmesi tamamlanmamış veya bozuk bir dosya.

    ne yapmalıyım

  22. supercıcık diyor ki:

    çok uzun sürmüyo demi inmesi?

  23. supercıcık diyor ki:

    ona gore indırcemde beyler

    o yuzden

    sordum

  24. ali diyor ki:

    bu gercek versıonu deılkı bu cs nın goıceasoft versıonu csnın valve versıonu ve steam versıonu gerek gercek keyıf ysamak ıcın

  25. mod a sölüorum yada bütün hrkeze diyor ki:

    oyun iniyor beyler rar şifresi yok 1-2 saat ama birşey olmaz bekleyin biraz iner o onu bıraın dosyalar tammam oyunda sorun yok muhtelemen oynarrsınız

  26. mod a sölüorum yada bütün hrkeze diyor ki:

    gereksinimin altında http turbotit öle bişi yazar ona tıkla açılınca bişi yazıyon boş kutuyo 1 dk bekele sonra dosya indir

  27. boşver diyor ki:

    lan ne cok sormuşsunuz indir dene olmuyosa sil bu kadar basit

  28. EceL diyor ki:

    oynanıyormu

  29. kaan diyor ki:

    olm ya kimde 1saat sürdü

  30. Ali diyor ki:

    Tabi 1 saat olcak :D sanki küçük oyun süper la :D

  31. ali diyor ki:

    ya virüs varmı

  32. arda diyor ki:

    biraz uzun sürdü ama güzel oyun

  33. kadir diyor ki:

    Available memory less than 15 mb!!! -1
    kurdum simgeden açıyorum böyle bir hata veriyor yardım lütfen !!!

  34. KANTIR diyor ki:

    allah belanı verecek haa :D kantır1.6 yazılır mı bende sıfır kurulumu sanıp girdim (editsiz)

  35. koray diyor ki:

    arkadaşlar oyun güzelmi

  36. arda diyor ki:

    nasıl ve nerden iniyor ya lütfen yardım edin mediaget die bişey iniyor

  37. rambooo diyor ki:

    nasil indiricem anlamadim

  38. furkan diyor ki:

    kardeşim oyuna firnce bişey isdıo oraya ne yazıcaz

  39. hasan diyor ki:

    cd key ney ??

  40. İsimsiz diyor ki:

    yardım edin cd key diyo

  41. tolga diyor ki:

    siz gidiyosunuz indirmeyi bilmiyosunuz

  42. halil diyor ki:

    abi ben indirdim mediagetten aradım çıktı bişeinio
    doğru yaptımmı

  43. halil diyor ki:

    emin deilim ilk çıkanı indirdim inşallah doğrudur

  44. samet diyor ki:

    abi cshack var
    onla şow yapcam

  45. berkan diyor ki:

    kardeşlerim burda toolbar diyo onudamı indircez onsuz indirilmiyomu?? yardım edermisiniz

  46. Odun diyor ki:

    Abi Harbiden acılıyomu indiriyordumda

  47. gökay diyor ki:

    turbobit linkinden indirin arkdaşlar

  48. sizene diyor ki:

    yükleniyo

  49. nese diyor ki:

    çok güzel bir oyunmuş

  50. KarabuLut diyor ki:

    yha kardes turboda 10 dk. beklıyom ben 1 dakkıka degıl

  51. ümit diyor ki:

    indirme yeri neresi

  52. umut diyor ki:

    ya virüslümü yoksa oynanıyomu ? yardım

  53. Mehmet diyor ki:

    1 saat dıoy yha of :( ne guzel yama ypcm caunterın ıcıne silahla bölüm yaması atcam :D

  54. batuhan diyor ki:

    abiler ya bende 10 dk bekleyin diyo yardımm

  55. inmiooo diyor ki:

    inmio nahapcam

  56. Teşşekürler diyor ki:

    Arkdaslar indireli 2 ay oluyor ve sorunsuz oynuyorum Admine teşekkür
    etmek icin sitenin adını bulup geldim Teşekürler (İNDİRMENİZ ÖNERİLİR)



Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema: Sipsi V2