Mount Blade Warband Osmanlı Modu İndir


Mount Blade Warband Osmanlı Modu

Mount Blade Warband oynamayı seviyor ve yeni bir şeyler denemek istiyorsanız bu yama tam size göre. Mount Blade Warband Osmanlı Modu ile oyuna tarihte yaşamış en büyük imparatorluklardan birisini getirebilirsiniz. Hem de bütün ayrıntılarıyla savaşlara girerek tarihi yeniden yazabilirsiniz.

indir

Mount Blade Warband Osmanlı Modu Özellikleri

  • Osmanlı için özel ordu yapısı; Azablardan kapıkulu süvarilerine yeniçerilerden tımarlı sıpahilere…
  • Gerçek Avrupa ülkeleri kaleleri ve tarihten kişiler
  • Özel diplomasi – politika ve ekonomi modları
  • Lord (sancakbeyi) veya kral (sultan) olunduğunda kendine ait bakanlar (vezirler)
  • Yapay zeka iyileştirildi; Örn: elinizde kalkan varken bile ayağınıza kafanıza ok atabiliyorlar
  • Özel ses efekti modu
  • Grafik iyileştirme modu
  • Kraliyet soylu rütbeleri ve hiyerarşisi düzeltildi
  • Orduların hepsine uygun aynı renk ve şekillerde yüzlerce yeni silahlar atlar

tek
Mount Blade Warband Osmanlı Modu İndir

Alternatif: Mount Blade Warband Osmanlı Mod İndir

Aramalar

  • mount and blade warband osmanlı modu indir
  • mount blade warband osmanlı modu indir
Yorumlar ( 89 )
  1. BARIŞ diyor ki:

    Hani nerden indirioz!!!

  2. MuHaMMeD diyor ki:

    KaRdeŞ YaRdımcı olurmuusn nasıl inidriyoruz

  3. Oğuzhan diyor ki:

    turbobit yazan yerden indirilio

  4. asd diyor ki:

    Bütün dosyayı, program files’da oyunun bulunduğu klasörün içindeki”modules”ın içerisine atın …………dio ama bn c de bulamıom herşeyi dogru indirdim bi yardım edinde blum

  5. alper diyor ki:

    Bütün dosyayı, program files’da oyunun bulunduğu klasörün içindeki”modules”ın içerisine atın .dio bn bulamadım orda napmm lazım

  6. alper diyor ki:

    önce den mount and blade de yi yüklediyseniz bu program sadece modunu bölümünü degiştirio yeni oyun ayüklemio olan oyunun modunu degiştirio oyun sizde yoksa boşuna yüklemeyin

  7. asdasd diyor ki:

    beyler yerel disk c ye girin program files mound and blade warband modules e girin ve kopyalayın

  8. bertug12 diyor ki:

    asd sen başka yere yüklemiş olabilirsin aramadan bak bence

  9. DFDGS diyor ki:

    ben turbobite giriyorum indir diyorum tık yok herşei doğruda yapıyorum

  10. enes diyor ki:

    http://turbobit.net/e0rr00hrtept.html burdan indiriyoz

  11. ahmet sonmez diyor ki:

    nerden indirçez

  12. Nihat Aydın diyor ki:

    ya bende osmanlı moduna tıklıyom başta sonra yükleniyo diyo hata veriyo yarısında ne yapmalıyım çok istiyom modu

  13. at kafası diyor ki:

    zaaa bir gün rebarto carlosu getırıyım dedıler ben gul gul oldum ya ama sonra getirdiler

  14. Yunus E.E diyor ki:

    İnş. Bu Seferkınde Cıkmaz….

  15. oğulcan diyor ki:

    Kardes turboit i tıkla sonra tel no yazma yerı cıkcak onu kapat kutudakı sıfreyı yaz tıkla 1 dk bekle sonra dosya yazan yere tıkla ındırmeye baslıyor.

  16. AdEm ÇoLaK diyor ki:

    inmiyor ne derseniz deyin inmiyor turbobiti kullanıyorum olmuyor kolaysa siz indirin

  17. ahmet diyor ki:

    beyler indirdikten sonra nereye atczz

  18. melih diyor ki:

    turbobit linkinden indirdim ben süper yapmışlar

  19. Erdem diyor ki:

    Arkadaşlar lütfen cevap yazın sultan olarak kimi eklemişler osmanlıda ve diğer krallıklarlarda veagir gibi falanm yoksa diğer krallıklarda gerçekde olan krallıklarmı lütfen cevap

  20. emre diyor ki:

    ben indiremedim

  21. furkan diyor ki:

    krds bu oyunun kendısımı yoksa oyunun yaması felan mı?

  22. Ata diyor ki:

    ya açılmıo indiriyor ve bunu yazıyor başarısız-ağ hatası

  23. emrah diyor ki:

    149mb mı arkadaşlar bi yardımcı olun

  24. HAKAN diyor ki:

    arkadaşlar rar diyo şifreli mi onu nasıl yapcaz

  25. gökhan diyor ki:

    abi sistem gerekimleri yokmu

  26. rıpazha diyor ki:

    çok iyi indirin ben kurdum süperr

  27. ly diyor ki:

    herkese sa beyler web sitemden indirebilirsinis geliştirilmiş halini

  28. nurullah diyor ki:

    beyler virüs yokdemi

  29. TALAT diyor ki:

    arkadaşlar mount blade nin 1.143 ün seri numarası ne ya lütfeb söylermisiniz ?

  30. nihat diyor ki:

    ya ben hiç indiremiyorum. biri bana yardımcı olsun!!! :(

  31. nihat diyor ki:

    oyuna bayılıyorum!!!

  32. xxx diyor ki:

    adamsın !

  33. ceyhun diyor ki:

    moun and bladenin atm surumunu nerden indiriliyor?

  34. ömercan diyor ki:

    yaw kardesim sifre ne????

  35. mehmet diyor ki:

    yaw arkadaşlar rar şifresi ney ???

  36. mert diyor ki:

    kardeşim şifre ne bi yardımcı olun

  37. Gökay diyor ki:

    Paralımı? yardım

  38. Gökay diyor ki:

    Arkadaşlar turbo bitten paraylamı indiriliyor yardım edin
    ltfn :(

  39. ejdertalha16 diyor ki:

    rar şifresi ney lütfen söyleyin

  40. ASDASDASD diyor ki:

    Abi Eline Saglık

  41. hasan diyor ki:

    allah razı olsun admincim çok iyi süper ötesi

  42. doğukan diyor ki:

    rar şifresi ne biliyormusunuz?

  43. Enes diyor ki:

    Rar şifresi ney ?

  44. abdulkadir diyor ki:

    yaw kardeş nerden indiriyoz şu modu kafayı yicem

  45. yusuf diyor ki:

    sağol admin

  46. kerem diyor ki:

    rar şifresini bilen acil paylaşsın

  47. mustafa demirtaş diyor ki:

    yav kardes indirmesine indiriyorumda hata veriyor acmıyor dosyayı anlamadım gitti

  48. Beytullah diyor ki:

    Arkadaşlar oyun internetsiz mi yoksa online mi ?

  49. Burak diyor ki:

    gardaş iindirdim kurulum.exe yi çalıştırdır diyorum çalıştırmıyo pc win 8 ondan olabilirmi

    • can diyor ki:

      kardes exe fln tıklamıcan indirdigin şeyi oyunun içindekı modules klasorunun içine atıcaksın sonra oyunu acıp seneryoyu natıve iken diğerini yapıcaksın ve osmanlı modu olacak ;)

  50. can diyor ki:

    cok saolun elınıze sağlık ındırıyorum şimdi çalışır inş.

  51. Muhammed diyor ki:

    admin rar şifresi ne ? bir de 1.143 le mi uyumlu bu mod

  52. AsiAsican diyor ki:

    Şuan Oyunu İndiriyorum İnş Açılır :D

  53. yusuf diyor ki:

    rar şifresi istiyo

  54. hüseyin diyor ki:

    kardeş 30 günde bitmiyo diyimi

  55. Ejder mehmet diyor ki:

    Rar şifresi istiyor dosya açarken şifre ne ?

  56. İsimsiz diyor ki:

    Bedava nasıl indiricez ?

  57. abubekir diyor ki:

    oyun ingilizce oldu

  58. alperen özer diyor ki:

    kardeş yardım et nasıl indircem sonra napacam diye foto ile yardım etsene kardeş

  59. doğukan diyor ki:

    yaw benımkı casper-nirvana windows8 onlara oluyomu

  60. cANER diyor ki:

    İndiriom inş Güzeldir :D

  61. xxxx diyor ki:

    kaç gb veya mb indirmek

  62. Hakan diyor ki:

    şifre ne rar şifresi istiyor

  63. kadir diyor ki:

    sifre istiyor sifre ney ?



Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema: Sipsi V2